Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szerelem, szex, gyerek, munka, macskák, tetkók, minden

2015. szeptember 16. 09:34 - Lina2323

2016.09.07. Lanykeres

Nem hiszem el, hogy tenyleg megtortent. Marmint sokszor felhoztam, hogy mkinek megkertek mar a kezet, csak nekem nem. Lehet, h ot eve jegyben jarnak, es meg eskuvo sehol, de az elkotelezodes jele ott van az ujjukon, de az enyemen semmi. Mindig megkaptam, h ne hozzam fel, mert annal inkabb tolodik, mert ha a kozeljovoben kerne meg, azt hinnem, csak azert, mert szoba hoztam. Bezzeg, amikor 5 eve a batyja eskuvojen en kertem, h ne beszeljen mki a jovobeni mienkrol, mert annal szarabb lesz, ha sokaig eszebe se jut igazan, nem hallgatott ram senki. Pedig pont ezert voltam elkeseredve. Hha mar ot eve, par honapos egyuttjaras utan tudta, h en leszek majd a felesege, akkor miert van az, h egyutt lakunk, gyerekunk van, de sehol semmi?
aztán kezdtem sejteni az utso beszelgetes utan,- mikor is kitargyaltuk, h nem kell kifejezetten eljegyzesi gyuru feliratu gyurut kapjak, lenyeg a lenyeg, megker, mindegy mennyibe kerul a gyuru,- h talan nem kell ra nyugdijig varnom.
Elolhagytam a gyurum, h tudjon meretet venni, mert azt is megdumaltuk, h ugy nem fasza, h az ara mar az eljegyzesi gyurut is maga valasztja... De gondoltam majd szulinapomon? Vagy karacsonykor? Kovi evfordulonkon? Lenyugodtam.
Erre ma hazasetal, nagyban meselek neki egy rajzfilm tervemrol, mire kisetal, besetal, Manoval az oleben, leterdel, es kozli, h ok a Manoval ugy dontottek, ideje elkotelezodni, szoval.. Es a kezembe nyom egy kis piros dobozkat.
En meg csak nezek. Ulok ott a buggyos kek gatyamban, meg a tole lenyult fekete poloban, kocosan, hogy mi van? Ez most komoly?
Na, mondom, akkor tedd mar fel a kerdest konkretan... Leszel a felesegem orokre?
Mindezt kisfius zavaraban.
En meg csak hebegek tovabb, nezegetve a gyönyörű virag alaku, meg a masik kisszivecskes gyurut, mert az allitolag extra kicsi ujjamra ezek kozul lesz jo valamelyik, es inkabb elhozta mindkettot, h ne mar. Ez most csak poen. Tuti szorakozik. Ez most komoly?
Igen, csak valaszolj mar! Ja, tenyleg! :D IGEN. Naná, h igen :D
Ugyhogy menyasszony vagyok. Vegre. En is. Kajak tobbnek erzem magam. Stabilabbnak.
Most mar tudom, h rajzfilmkeszito akarok lenni, tehat lesz egy olyan szakmam, ha megvan a suli, amit igazan elvezek majd. Van hol laknom, de gyulik a sajat lakasra is. Van egy gyönyörű gyermekem, es a parom vegre tenyleg kimutatja, h nem csak a szaja jar, tenyleg velem akarja leelni az eletet.
Es ez nagyon jo.
Es soha nem gondoltam, h valaha ferjhez akarok majd menni. Nem hittem, h a szex jo is lehet, es soha nem akartam gyereket. O bizonyitotta be, mennyire tevesen latom, hiszem a dolgokat. Jo h van nekem :) orulok, h helyrehoztuk a sok szart, es idaig jutottunk.
De bontottak mar fel eljegyzest a tortenelemben, szoval ez se jelenti tutira azt, h holtomiglan holtodiglan, de kezdesnek jo :)
Es igen, az eskuvo is jobban izgat, mint gondoltam volna, mert mar varom. Nem hagyomanyos feher, nem is konkret menyasszonyi ruham lesz, nem etteremben, nem fullos kajakkal, nem nagy lagzi. Minden szolid, es rendhagyo lesz, de eredeti, mas, csaladias lesz. Mint mi
<3

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azeletsohasemunalmas.blog.hu/api/trackback/id/tr27792252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Szerelem, szex, gyerek, munka, macskák, tetkók, minden
süti beállítások módosítása